Förändringar..

DATUM: 2010-06-27 / TID: 01:28:49
">Vardag Kommentarer (0)

Ahhgud! Har precis kollat på alla mina bilder som existerar i mina mappar. Det är omkring
7000 styckna, hur orkar man ta så jäkla mycket bilder? Man gör ingenting med dom iallfall, ligger bara
i en mapp och ruttnar. Fast det är för himla roligt att kolla på dom, vilka minnen.
Hittade alla bilder ifrån 7an. Bilder på mig och Maja när vi gjorde våran "förändring" ifrån normala söta
ungar till mysko omogna fjorrar, HAHA! Vi gjorde allt för att passa in. Vi köpte Fred Perry tröjor,
sminkade oss mer, Maja skaffa hårförlängning, vi använde jeanstights i stort sätt varje dag under en tid och
 vi fluffade till håret 10 gånger i minuten.. Jag menar. Ingenting blev bättre! HAHAHA.
Verkligen ingenting, allt vändes bara upp & ner och allt blev bara så weird. Maja, aldrig igen! Nu är vi halvt normala, säger vi. Vi är iallfall oss själva och lotsas inte vara någon annan. T u u m m e n  U p p .

Jag skall inte skämmas, det var bara något som "hände"
( Dom här bilderna är nästan inget, jag hade mycket värre, men dom tog jag bort förra året )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback