Gooodmorgon

DATUM: 2010-06-27 / TID: 09:49:59
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter här på golvet och tänker lite och försöker lägga in filmer i min telefon.. det går inte bra så nu
väntar jag på att få svar på ett sms ifrån min faster. Hon tycker att vi skall rida i Vallstena ikväll och
jag vill jättegärna följa med. Men problemet är att jag har sträckt armen, men det skiter jag i.
Så ah, jag tycker att hon kan svara nu och berätta vilken tid och vart hon skall hämta mig,
bara för att jag skall ju iväg i stort sätt hela dagen hos Lekanderfolket, så jag måste veta.. NU!
Annars har det väl varit en bra natt, som alla andra nätter. Drömde att jag blev nerslagen utav en gigantiskt
daggmask. Men sen så slog det mig att daggmaskar inte kan slåss, men jaja, det var iallfall läskigt.
Finns väl inget annat att berätta just nu, utan jag får höra av mig senare.
Kramisar /F

Förresten.. Det här är min humor! Förlåt mig, HAHAHAHA!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback