Godnattis

DATUM: 2010-06-22 / TID: 01:20:32
">Vardag Kommentarer (0)

 Min Igår/dag från början till slut.
Jag vaknade, eller blev väckt rättare sagt klockan 09.00, åt frukost och planerade lite saker med
familjen om vad vi skulle hitta på. Bestämde att vi skulle åka till glassbaren på eftermiddagen och
grilla på kvällen. Under den tiden jag väntade så fixade jag lite i mitt rum och sov en stund.
Sen så blev klockan 14.00 och då åkte vi in till glassbaren och satt där en stund och frös arslena av oss medan vi åt glass. Jag tog en våffla med Tutti Frutti Marshmallows, Dumle och Polka strössel, sjuk blandning men det var svingott. Efter vi suttit där nere och frusit så åkte vi hem och fixade iordning mat, eller inte jag men dom andra.
Själv så låg jag och kollade på videor ifrån Britains Got talent, som jag nämnde förut, medans jag väntade
på att maten skulle bli klar. Och tiden gick fort som faen och till slut var det mat. Och vi åt flintastek,
färs potatis, grillade tomater, beasås och halloumi, finns inte ord för hur gott det var, men gott var det.
Efter maten så fortsatte jag att se på videor, om och om igen. Och tiden går ju så fort när man ligger vid den
här patetiska datan så till slut blev det natt ( som nu ). Men kul har jag haft iallafall, genom skratt och tårar. :D

Fick nyss ett sms utav Nina där det stod att vi skall ha en liten avslutning med vårat simlag nere vid
Gustavsvik på Torsdag, då skall vi grilla, spela spel, leka (?) och bada, det ser jag framemot.
Jag kanske får min guldmedalj då, det får man ju hoppas.

Aja.. Det var väl min dag det, visst låter det extremt kul? Hähäh.
Imorgon skall jag iallfall hitta på något vettigt och ha skoj. Nu är väl tiden inne att kolla lite bloggar,
facebook och sen skall jag sova. Godnatt :*


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback