Godmorgon Sverige

DATUM: 2010-06-02 / TID: 07:07:48
">Vardag Kommentarer (0)

V e t  n i  v a d  j a g  h a r  k o m m i t  p å ?
B u d d h i s m e n  h a r  e t t  g r y m t  b u d s k a p  i  v a d  d o m  s ä g e r 
o c h  l ä r  u t !  L i v e t  ä r  l i d a n d e  o c h  p l å g s a m t,
v a d ä r  e g n t l i g e n  m e n i n g e n  i  l i v e t ? D e  e n d a  v i  v i l l 
ä r  a t t  v a  r i k a , p o p u l ä r a  o c h  h a  a l l t i n g s  s o m  a l l a 
a n d r a  h a r .. B a r a  f ö r  a t t  d e t  g ö r  o s s  l y c k l i g a r e.
  d e t t a  ä r  e t t  s t o r t  l i d a n d e.

M a n  k a n s k e  s k a l l  b ö r j a  t ä n k a  p å  e t t  a n n a t  s ä t t ..

Men i allafall. Är super trött idag och jag är väldigt nervös inför provet som är i morgon.
Jag har jätte mycket kvar att plugga så jag är lite stressad kan jag säga.
Jag hoppas verkligen att jag får godkänt, annars vet jag inte vart jag skall ta vägen..

Men, idag är det fint väder, vilket gör att jag kommer bli på bra humör! Och de gillar vi.
Idag är det vanlig skoldag, inte så hemskt ansträngande, Jippieyeyyyy !
Sen när jag kommer hem skall jag plugga, plugga plugga, äta och åter plugga.

See ya later alligator

[ KRAM ]




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback