Förlåt om jag inte är den ni vill att jag skall vara..

DATUM: 2010-06-21 / TID: 01:09:27
">Vardag Kommentarer (0)

Det är verkligen inte min dag idag.. allting går bara fel.
Jag försöker inte vara en dålig person, utan försöker finnas till för allt och alla.
Det kanske inte räcker till på ett andetag som är proppfullt utav ork, energi och kraft.
Och jag är ledsen över att jag inte kan ge all kärlek som ni ber om, ibland orkar jag bara inte,
men jag försöker verkligen. Och det absolut sista jag vill är att såra er, det vill jag verkligen inte.
Och när jag gör något fel och halkar efter på allt jag skall göra för er, bli inte arg på mig.. för jag kan inte
göra allting på en och samma gång. Varför förstår ni inte ?

Btw.. spillde några deciliter kaffe i min säng förut.. och inte bara på min säng utan också
en hel del på mina kuddar, mobil, kamera och lite på datan, det kallar jag Fail!
Och kaffefläckar som inte går bort så lätt, hur skall detta gå? Min madrass är i stort sätt ny och
nu är det stora kaffefläckar på den och ah. Det finns en bra sak inom det här,
det luktar för himla gott i mitt rum nu! Orsaken till att jag spillde var att jag blev rädd i beckfilmen.
Bara för att en person skar ut en kvinnas ögon, det var äckligt så jag blev förbannat rädd, skoj va? haha.

Tror jag går och lägger mig nu, vill bara sova bort den här natten och vakna
upp och må bättre än bäst. Godnatter folket !



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback