Dags att sove

DATUM: 2010-06-08 / TID: 22:31:05
">Vardag Kommentarer (0)

Imorgon är jag ledig på grund utav att jag skall vara med William på sjukhuset.
Orkar inte förklara varför eller något, det är privat och en sak många inte behöver få reda på.
Är iallafall helt säker på att han klarar allt perfekt, han är ju starkast och bäst. Lillebror, jag älskar dig.
Imorgon eftermiddag skall jag hämta New Body hos Johanna, sen skall jag dela ut allting till folk
som köpt, vilket kommer bli jobbigt. Men det är det väl värt, antar jag.
Den här utdelningen lär jag hålla på med hela kvällen, allt för att komma iväg på klassresa, höhö.

Har inte så hemskt mycket mer att berätta, så jag fixar i ordning mig för att krypa ner i sängen.
Skall ju upp runt 05.00 i morgon så jag måste försöka sova nu, vilket skall bli skönt!

Godnatt


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback