Boring Inlägg..

DATUM: 2010-06-26 / TID: 15:23:44
">Vardag Kommentarer (0)

Dags att berätta om igår! Började med att jag blev väckt utav mamma klockan 08.00.
Efter jag försökt att vakna så hoppade jag in i duschen och när jag var klar så packade jag fort
som attan. Klockan 10.00 var det dags att åka ut till Östergarn. När vi väl var framme så var vi ute
och solade. Jag fixade drinkar, riktigt goda faktiskt. Klockan närmade sig 14.30 och då var det dans
runt midsommarstången nere på katthamra, det var väl runt 500 pers där, och ni kan inte ana hur varmt det
var där. Vi träffade en del utav våran släkt och fikade med dom, efter 20 minuter så kom Hanna Hägg till mig!
Har inte träffat henne på ett år så det var askul, vi snackade och bestämde lite saker. Sen efter tio minuter
så åkte vi hem, för det gick inte att vara där.. Eftersom att det var för varmt, fyfan. :D
När vi kom hem till Alf & Sylvia ( i Katthammarsvik ) så badade jag och William i deras pool. Det var väl
runt 22 grader i poolen, det var meeeeeeeega skönt.

Sen så var det dags för mat och vi åt fläskfilé, färsk potatis, färska grönsaker, korv och en massa mysko
tillbehör, men gott var det iallfall. Sen så hela kvällen sprang jag runt och flumma .. ÖPPNA DIN DÖRR.. STÄNG.
Men iallfall. Vi spelade kubb och hade grymt kul. Finns inte så hemskt mycket att säga, för att jag inte minns
precis allt ;)

Idag så har jag inte gjort så speciellt mycket. Är fortfarande i Östergarn med familjen, Alf, Sylvia och Göran.
Sitter och väntar på att det skall bli mat, sen skall vi typ fiska ;o Och jag är inte bra på det!
Men jag kan ju alltid bli. Naj nu skall jag ut och spela kubb.

HEEEEJDÅ.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback