Ännu ett inlägg .. men nu är det Midsommar :D

DATUM: 2010-06-25 / TID: 00:32:54
">Vardag Kommentarer (0)

Packningen har jag inte ens börjat med utan gör det "sen", när jag orkar, hehe.
Förut så var jag ju på grillkväll med simlaget. Mer än hälften kom inte men det var iallfall
jag, Nina, Josefin, Marcus och Alex. Vi är ju som syskon, så det var roligt fast inte alla var med.
Vi började med att balancera på staket, haha! Roligt liv.. Sen så grillade vi och mitt kött var utsökt!
Så himla gott. Efter vi proppat i oss mat så grillade dom andra marshmallows medan jag åt popcorn.
Sen så var det dags att bada! Shiet , vad kallt det var i vattnet, men vi badade väl i en timme iallfall.
Efter det var man som en isbit kan jag säga! Inte kul.. Så vi lyssnade på musik och dansade på bryggan,
normala som bara den. Klockan närmade sig 21.00 och då åkte jag hem, för jag
frös så mycket och att jag hade mycket att göra.

Bilder lägger jag upp någon annan kväll när jag fått dom utav Josefin.
Skall packa nu och sen så skall jag nog ta och sova.
Vi hörs imorgon bitti, ha en skön natt ( h a h a -.- ) Godnatt.

En bild tog jag iallfall.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback