Ännu en lista

DATUM: 2010-06-21 / TID: 22:31:08
">Vardag Kommentarer (1)

Namn: Felicia Lydahl
Alias: Felly
Hemligt alias: Hmm.. Dedue
Ålder: 15
Bostad: Hus
Avskyr: Falska människor
Tycker om: Att kramas
Ditt bästa minne: Det finns så många..
Ditt sämsta minne: När jag förlorade en mycket nära vän.. som bara lämnade mig.
Pinsammaste du gjort: Finns alldeles för mycket, men förra veckan råka jag visa pattarna för en i min klass.. tappa bikiniöverdelen :(
Din bästa sida: Omtänksam
Din sämsta sida: Jag vene.. döm ni
Beskriv dig själv: Flummig fjant
Kärlekslivet: Njae, " pass "
Klädstil: Duger
Komplex: Allting i stort sätt
Vad finns i fickorna: Har inga fickor
Jacka: Skinnjacka / Jeansjacka
Bästa personen du vet: Mamma
Sämsta personen du vet: Ingen är sämst,
Drömyrke: Sjuksköterska
Dröm: Att få en grymt bra framtid och få hoppa bungyjump och fallskärm
Det första du tittar hos killar: Ögonen och håret
Det roligaste du gjort: Nja, finns mycket.
Piercingar: Jo, öronen
Tatueringar: Nja, men skulle vart snyggt med en på ryggen
Samlar på: Inget nu.. men jag samlade på frimärken
Intressen: Vänner, Simning, Sova, Hästar
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad
Favoritgodis: Äter inte godis, :)
Är det nåt du absolut inte äter: Brunabönor.. blää
Kläder just nu: Pyjamastights och en mysig hoodie.
Musik just nu: Lyssnar inte på något just nu
Vad sa du senast: Godnatt William
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Istiden
Sommarplaner: Kompisar, en massa bad, kalmar, Öland, Fårö och en massa mer.
Är du bra på matte: Verkligen inte

Fisk eller badkruka: Verkligen en fisk! Mitt rekord är att bada i 8 timmar utan att gå upp ( alltså i havet )
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Sol och molnfritt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Vattendunk, tandborste, täcke
Spelar du nåt instrument: Nej, men kan spela några instument
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Sparare eller slösare: Slösare, och det skall ändras på
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bästa film: Oj, det går inte att välja en
Tror på liv på andra planeter: Jadå
Kommer du ihåg din största första kärlek: Såklart att jag gör
Älskar du henne/honom fortfarande: Jo, men kanske inte på det sättet.
Har du några homosexuella vänner: Jo, är det något fel på det eller?
Tror du på mirakel: Självklart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Haha, nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på
Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte, när det varar så är det bäst.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Överallt
Snarkar du: Jo, förlåt då ;o
Stjärntecken: Vädur
Rädd för insekter: Inte rädd, men dom är äckliga
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Svartis
Det här är jag bra på: Bra på att göra folk på humör
Bästa bok: Vet inte.. men Mia Törnbloms böcker är bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att få kunna läsa folks tankar
Chips, morötter eller godis: Morötter helt klart!
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Blogg är väl som en dagbok, eller?
Har du nån flickvän/pojkvän: Nej
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Gungar du på stolen: Jo, ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: De är ju en dröm ;d
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster och.. ibland höger
Hur är din drömtjej/kille: Ärlig
Hur många syskon har du: 5 om man räknar med min döda storebror, Jonathan  
Vad är du mest rädd för: Att någon i min familj eller närhet skall dö..
Saltar du på maten: Jodå, klart
Gillar du att sjunga: Klart jag gör ;d
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Skall börja 9an.. men sen blir det omvårdnadsprogrammet
Anser du att du är stark: Jag är grymt stark ;d
Brukar du sola: Jo, det är grymt skönt
Vad gör du om du får hicka: Väntar tills den går bort
Röker du: Nej
Snusar du: Nej
Använder du knark: Varje dag.. nej :D
Kaffe, te eller inget: Te!
Har du en besatthet: Njae
Var detta test roligt?: Sådär.. kanske lite onödigt

Kommentarer
Postat av: Willeboii brorsan

om testet är sådär varför gör du det

2010-10-26 @ 13:27:31

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback