-

DATUM: 2010-06-18 / TID: 17:02:09
">Vardag Kommentarer (0)

Har städat mitt rum nu och det blev ju ganska nice. Nu är det bara designen kvar, som jag inte pallar fixa.
Orkar inte bry mig utan den får vara såhär " så länge ". Vad skall man hitta på nu när klockan
redan är 17.00. Varför skall tiden gå så snabbt för? Hinner ju ingenting, för varje sekund som går
så blir jag äldre och man kan inte spola tillbaka tiden, vilket suger. Bara sitter inne och ruttnar känns det som,
finns ju ingenting att göra. Klockan är mycket, busstiderna är sjuka och det kostar pengar, alla är borta eller
upptagna och det finns absolut inget roligt i Väskinde att göra. Kanske skall gå in till stan och sova på en
parkbänk? Det funkar väl.. eller kanske skall ta bussen till Fårö eller något.. eller njaa, Nu vet jag!
Stannar nog inne och väntar tills det är dags att sova, ja så får det bli. Vilken underbar idé ( SUCK )

Vilket roligt liv jag har, och jag är ingen sån där som har superfantasi, utan jag tar det som det kommer -.-'
Bye bye Äppelpaj





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback