Vill ha!

DATUM: 2010-07-25 / TID: 20:38:06
">Vardag Kommentarer (2)

Jag vill ha navelpiercing. Tycker att en del är grymt snygga.
Har läst en massa om just navelpiercing. För det har varit ganska mycket snack om
att det är farligt, speciellt för tjejer. Men det är en rejäl myt. Jag har iallfall inte
hört att någon dött på grund utav en navelpiercing. Men iallfall, om man sköter den rätt
så är det ingen fara, om inte så kan man få lite infektioner, men risken är inte stor.
Meeen! Föräldrar tycker ju inte att man skall ha det, för att dom trott att det är farligt.
Men där har ni svaret, det är som en vanlig piercing, som i örat. Tycker att jag borde få göra det
eftersom att det är min kropp och jag tycker att jag borde få bestämma själv över den. :|

Dessa gillar jag!




Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Hmmm... ungar. Det är väl åldersgräns på piercing???

Jaa, lilla dotter visst får du bestämma över din kropp. (Till viss del,"smile"). När du blir 18 kan du pierca dig vart du vill på din kropp.

Puss, MOM

2010-07-26 @ 00:21:28
Postat av: Felly

Nej det är det inte. Sabina tog det när hon var 13, och jag känner många som har det. Mh.. 18. Jättekul, jag vill ha det nu :'( Puss..

2010-07-26 @ 00:44:08

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback