Hej

DATUM: 2010-07-28 / TID: 00:20:51
">Vardag Kommentarer (0)

Har varit ute ett bra tag och försökt att fota några bra, seriösa bilder. Men tyvärr så gick det inte
så värst bra. Vet inte vad det är med mig, men darrar som bara den och yrar.
Så att ta några seriösa bilder, gick inte så himla bra idag tyvärr. Ni får nöja er med någon
hyffsat bra bild och egofula bilder på mig. Skall försöka fota någon annan dag, när jag mår bra :)
Sitter nu i sängen med datan i famnen och dunkar musik och chattar med en massa folk.
Skall snart gå och lägga mig, och snart menas med någon timme, :D Måste lyssna mer på musik
och chatta mer innan jag kan lämna datorn, så viktigt så.

Dom skönaste msn-snubbar just nu.
Lisa S - Sötunge!
Felix - Perversa fjant
Kalle - Sötnos!
Pontus - Min kk!
Jossan - Roliga unge!

Här är bilderna, sov gööött!

Någon blomma och en fin humla

Fail bild

Korv

Koorv

Kooorv

Blomma


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback