Nu igen

DATUM: 2010-07-25 / TID: 22:57:51
">Vardag Kommentarer (0)

Hoppas att jag inte tröttar ut er för mycket tack vare alla test.
Men det är faktiskt kul att svara på alla frågor.
Ni behöver inte läsa såklart, hoppa över skiten bara. :D


Favoritalkohol: Cider
Favoritfärg: Grön
Framtidsplan: Jobba som Sjuksköterska om ett par år och bilda familj, oohyes!
Tre prylar till en öde ö: Tandborste, täcke & en flaska vatten
Är du vegetarian eller vegan? Inget utav det.
Hur många har du kysst? Många

Hur många piercings har du?
4 st i öronen och vill ha i naveln.
Två saker du skulle vilja ha: En lyxbåt och ett bubbelbadkar, haha!
Önskehångel: Oj! Ne.. det vill jag inte säga :blush:
Pommes eller mos: Pommes
Strand eller storstad: Strand.
Något alla vet om dig: Att jag är flummig.
Vad blir du glad av? När någon i min familj eller någon i min närhet skrattar.
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter och lyssnar på deppmusik.

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar?
Kläder
Vad längtar du till? Till när jag och Saga skall åka till Stockholm i Augusti.
Favoritland: Grekland.
Favoritstad: Stockholm.
Favoritsnabbmatställe: Mcdonalds
Vad har du i glaset? Vilket glas?
Favoritsagofigur: Pippi Långstump
Favoritte: Earl Gray
Favoritglass/ar: Cornetto Jordgubb & Hallo Kitty
Vilken film får dig att gråta? Titanic

Vad är skönhet?
Vad är det som avgör fult eller vackert?
Vad är lycka? Kärlek.
Om du fick 1 miljon: Skulle åka utomlands och köpa allt jag önskat! Och legat undan en hel del.
När grät du senast? Igår.
När skrattade du senast? Idag.
Vad är du rädd för? Bråk
Vem är du rädd för? Är inte rädd för någon.

Favoritmat:
Spagetti och köttfärsås
Maträtt du avskyr: Bruna bönor
Favoritgrönsak: GURKA!
Favoritfrukt: Äpple och Ananas
Grönsak du avskyr: Kol
Frukt du avskyr: Gillar i stort sätt alla frukter

Vacker människa: Victoria
Klok människa: Många.
Meningen med ditt liv: Att leva kanske?
Vad åt du till frukost? Fralla med ost
Gillar du svarta kläder? Ja, använder för det mesta svarta kläder.
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Robin

Brukar du svära mycket?
Jo, men försöker att inte svära.
Största misstaget som du begått? Vill inte berätta..
Har du pojkvän? Ne
Nått du ångrar att du inte har gjort: Jo, att jag inte snackade med "honom"..
Är du kär? Ne
Hur tidigt stiger du upp? Nej, hu!
Gillar du att slåss eller? Absolut inte.

Hur många timmar sover du per natt? beror på, ibland 3-5 timmar och ibland 6-8 timmar
Saknar: Honom.. mycket
Kan du stå på händer? Jo,
Favoritserie: Förut var det Andra Avenyn, men nu Smallville
Gröna eller röda äpplen? Gröna, helt klart.
Senaste hångel? *pass*

Bra musik video just nu: Not afraid - Eminem
Har du raggat på internet? Det gör jag dagligen, nejmen! Haha..
Bästa barnprogrammet: Finns många, men Arthur
Kärleken: Vart är den nu?
Religon: Kristen
Amerikanskt eller brittiskt: Whut? Inget där va.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback