Bara för att mamma gillar att läsa mina tester..

DATUM: 2010-07-24 / TID: 18:45:18
">Vardag Kommentarer (2)
Sex frågor om förhållanden

Har du blivit dumpad? Ah, fy :(
Har du varit otrogen? Aldrig! Det är det sista jag skulle göra
Är du oskuld? Nej
Är du singel? Jo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Självklart
Är du kär just nu? Ne


Nio frågor om dig själv

Fullständigt namn? – Felicia Kristina Lydahl
När fyller du år? - 22 mars
Några piercingar? -  Öronen, vill ha i naveln.. Snälla mamma? :(
Vilken årstid är bäst? - Sommar helt klart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? En vacker solig dag och att jag mår toppen!
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Håret och ögonen
Vad är du bra på? – Bra på att vara omtänksam
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Skönt att sova själv, men skönare att sova med någon ;)

Tolv frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma! ♥
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – HAHA! Nej.
Vem är farligast i din familj? – Mindie
Är coolast? – Johannes
Vem har du mest gemensamt med? - Mindie
Har ni något husdjur? – En kisse, Zolero
Vem är din gulleplutt? - Oliver
Vem står för underhållningen? William
Vem sover du oftast med? - Syskonen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - William
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa?- Förrgår,

Tio frågor om idag

Vad har du gjort?-
Sovit, film, och ätit mat med familjen
Har du varit glad idag? – Nja, kanske lite
Har du varit ledsen idag? – Jadu
Har du gjort något bra idag? – Ja,
Vad ska du göra nu? – Se klart Chuck och käka naturgodis och klunka powerking
Har du gjort något dåligt idag? – Nejdå
Vad har du ätit/druckit idag – Macka, te, coca cola, pizza
Har du duschat idag? – Jo, de va skööönt
Är du trött nu? – Inte ett dugg
Vad händer i övermorrn? – Hmm, stranden om det är fint.
Har du varit i skolan idag? - Absolut inte

Tre känsliga frågor

Är du rädd för något? - Att någon i min närhet skall dö
Vad sårar dig? - När någon ger mig dumma kommentarer
Är du bra på att såra folk? - Vet inte, försöker undvika att såra

Annat

Hur mår du just nu?
 – Det går upp och ner
Har du piercat dig? - Herregud, du har redan frågat?
Är du hungrig nu? – Proppmätt!
Vad är klockan just nu? –  18.44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?-
Blogg.se



Kommentarer
Postat av: willeboii

älskar din blogg syrran<3 :)från willeboii ps älskar dej<333

2010-07-24 @ 21:24:17
Postat av: felly

Tack William! Lillebror, jag älskar dig med! <3333 :)

2010-07-25 @ 16:29:12

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback