HAHA!

DATUM: 2010-07-17 / TID: 22:42:08
">Vardag Kommentarer (0)

Ligger här och fixar min blogg, det går ganska bra!
Jag har kommit på hur man gör kategorier, herregud vad lätt! Men om man är blond så är man.
Men jag tänker inte fixa kategorier nu, behöver liksom inte det. Määän mään..

Som sagt, tänkte berätta lite om vad jag och Saga har gjort under tiden vi vart.
När hon kom hit igår så snacka vi om lite secret stuffs medans vi såg på Avatar. Jag grät som en
stucken kossa, bara för att det var så sorligt ;( Senare så satte jag på låten Wavin' Flag.
Och då börja Saga dansa i början utav låten, fiisatan vad jag garva, såg så skoj ut! :D
Sen låg jag där och startade om låten om och om igen för att garva åt Saga, sen blev hon dövarm,
så hon slöt, :(. Efter det roliga berättade Saga något ännu roligare som ni kan läsa på http://awig.blogg.se/
HAHA! Efter typ en timmes garv ringde Saga någon random ifrån Stockholm och snacka i en timme,
om inte mer. Så där låg jag och kollade runt på sidor på internet. Efter Saga snackat klart,
började vi flumma igen! Och tiden gick och klockan närmade sig 01.30, då var jag trött!
Så jag somna snabbt som tusingen. I morse så vakna jag 11.30, då titta jag ner emot mina fötter,
och där nere låg Saga som en banan, vetefan vad hon har drömt men kul såg det ut!
Jag väckte bananen och då märkte vi att det var åskväder och spöregn, fyfan vad tråkigt.
Men vi gick och åt frukost, sen senare så skjutsade vi hem Saga, :( SAKNARDIG! ♥

Wavin' Flag - K'NAAN
 

Ah det var det de. Nu blir det film! Puss på er, :D


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback