Slapptajm

DATUM: 2010-07-13 / TID: 14:53:25
">Vardag Kommentarer (0)

Hej! Ligger här i skuggan med Saga och lyssnar på musik, leker med datan och dricker bubbelvatten.
Går ju nästan inte att vara i solen, sjukt varmt! Men skall snart sola lite, mmhh skönt.
Jag, Saga och familjen var förbi en sväng vid Snäckhagen och badade lite i poolen, det var sköönt att
svalka sig. Men dock så var vi inte kvar där länge, utan badade lite, drack kaffe ( iallafall jag ) och åt glass.
Sen så packa vi ihop våra saker och åkte hem, då sprang jag till vattenspridaren och lekte, hehe.

Tror vi snart skall börja grilla tacosspett, och koka potääter, mumsi.
Men medans vi väntar skall vi ligga här och slappa i skuggan, så grymt skönt.
Senare ikväll, skall jag kanske till Victoria, älskling. Sover över där i sånt fall och imorgon skall
vi till Åminne och bada och bara njuta utav sommaren, jag läängtar.
I vilket fall som helst så hör jag av mig när jag vet hur det blir. Nu skall jag och Saga, sooooove! 



                                                                                                                    Love, Felly 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback