Skall försöka ta det här snabbt..

DATUM: 2010-07-03 / TID: 00:34:52
">Vardag Kommentarer (0)

Hej igen! Skall försöka berätta lite om gårdagen, med snabba förklaringar.
Böjade med att jag vaknade och åt frukost. Sen så fixa jag mig och runt 10.00 så åkte
vi till Snäckhagen och badade i deras mysiga lilla pool. Vi var kvar där i några timmar och kom
hem runt 15.00, på ett ungefär. Då satte jag igång musik och ordnade ny musik till min telefon. Timmarna
gick och klockan blev 19.00. Då åkte vi in till stan och tog en sväng runt hamnen, sen så åkte vi
till Ica Maxi och handlade lite grejer + att vi åt mjukglass där, mumsfillebabba! När vi var mätta efter
glassen så åkte vi hem och då la jag mig i sängen och chatta, facebook, photoshop, blogg + en massa musik!
Och tiden får ju så fort när man sitter vid den här onödiga patetiska datan, så nu sitter jag här.
Extremt trött är jag! Och vill bara lägga mig ner och sova, skööönt!

Imorgon skall jag och bästa mamma åkte till Slite och bada.
Det skall bli riktigt mys! Älskar dig mest mami.

Godnatt gott folk. Här har ni några få bilder ifrån idag.














Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback