Saga bvn, bara min goa äggröra!

DATUM: 2010-07-03 / TID: 00:09:01
">Vardag Kommentarer (0)

Bästavän, vad skall jag säga nu?
För någon timme sen så var vi halvt ovänner och nu är allt som vanligt igen.
Fattar du hur glad jag är nu eller? JAG ÄR ÖVERDRIVET GLAD! HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE.
Älskling, du anar inte hur mycket jag har saknat dig under den här tiden! Det är inte lite kan jag säga,
utan väldigtväldigtväldigt mycket. Helt plötsligt så känner jag mig lättare, som om jag kunde flyga.
Kraften jag behövde, var din kraft. Har kännt att något tyngt ner mig under dessa veckor, men
nu är det inget som tynger alls! Utan jag känner bara lättnad, som om allt fallit på plats, jippiyey!
Längtar som bara den tills vi snart ses igen! Du skall få en superduper stor kram! Det kan jag lova.
Ååååhbooooyy ! Längtar som bara den. Älskar dig oerhört mycket din flummis!
Min bara min bästavän, föralltid vi två.
Felicia<3Saga


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback