Rubrik

DATUM: 2010-07-24 / TID: 00:26:28
">Vardag Kommentarer (0)

Skulle egentligen berätta om dagen innan tolvslaget, men hann inte.
Så jag tar och berättar om gårdagen nu istället.
Började med att mamma väckte mig 08.00, för att vi skulle till mormor klockan 09.00.
När vi väl var där drack vi kaffe och pratade. Efter en timme åkte vi in till Willys
och köpte mat, det var några skumma snuskiga gubbar som glodde på mig och mamma hela tiden.
Euuuw säger jag bara! Men men, efter Willys åkte vi till Hemmakväll och hyrde lite filmer.
Kände för gamla filmer så det blev "Linnas kvällsdagbok", "Blade Trint", " Big momma's house 2" och
"I taket lyser stjärnorna". Efter Hemmakväll åkte vi hem, då la jag mig i sängen och såg på film och ringde till
Vickan och berättade att jag bokat biljetter till Eclipse klockan 18.30. Så på kvällen såg vi den på borgen,
grymt bra var den! Precis som dom andra Twiligt filmerna. Filmen slöt runt 20.30,
då gick jag och Vickan och flummade på stan och kollade på alla Stockholmare,
fan vad en del utav dom är muppiga! Var ett rosa gäng som stod på bänkar och sjöng om våldtäkter, :s
Kunde inte hålla mig för garv.. Senare hämtade mamma oss, och då skjutsade vi hem Vickan,
och sen åkte jag hem och såg på film, igen. Och nu ligger jag här, tårögd och trött.

Finns inte mycket mer att berätta så, over and out!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback