Oooohgoood så varmt !

DATUM: 2010-07-10 / TID: 16:19:38
">Vardag Kommentarer (0)

Hur kan det vara såhär varmt ute? Över 30 grader liksom, helt sinnessjukt.
Jag älskar värmen, som nog det flesta gör, men när det är såhär varmt så är det inte ens skönt.
Kan ju knappt andas, svettas som en gris när man står ute i solen. Kanske inte så mysig information,
men sanningen kan vara hård och äcklig. Men i vilket fall som helst så kom jag nyss hem ifrån Saga.
Har duschat nu, och skall snart fixa iordning mig inför att cykla till farmors hus som bara ligger någon
kilometer ifrån mig. Där skall jag träffa Kevin, Nanny och Robin. Skall vara barnvakt för Kevin ikväll
och natten medans Nanny och Robin är på 30-års fest. Så jag ställer självklart upp och tar hand om
kusinen min. Farmor och farfar är inte hemma, men det var okej att vi lånade huset. Känns bäst att vara där,
bara för att det är som mitt hem, växte faktiskt upp där. Men det skall bli kul och jag hoppas att
Nanny och Robin festar loss ikväll.

Hör säkert av mig ikväll om farmors data är lagad, annars så säger jag puss och hej.

Bilden är tagen förra sommaren, när jag och Saga hade tråkigt
på hotellet i Stockholm .. Då skall man alltid ta kort, hihi!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback