Oh god! Nu har jag typ brottom!

DATUM: 2010-07-18 / TID: 10:21:26
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon allesammans!
Håller på att packa nu. Tror jag packat kläder för någon månad, haha!
Fast jag skall bara vara på Fårö tills Lördag. Men man måste alltid ha många plagg att välja på.
Jag kommer inte ha tillgång till data, så det blir tyvärr ingen uppdatering, :( Men när jag kommer hem,
då jävlar skall det bloggas ! :D

Pappa & hämtar mig om 20 minuter, jag måste hinna duscha också, shit! :s
Ha det bra allihopa, puuuuuss och kram på er! :love:

Bääästa låten, jag är beroende utav Eminem!
Lika bra att ni får se videon, för den är grym. :D


Detta skall jag ha med mig!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback