Nu skall jag dejta sängen

DATUM: 2010-07-26 / TID: 00:41:05
">Vardag Kommentarer (1)

Skall snart dejta min mysiga säng, är riktigt trött.
Har legat och sett på Alien 3 som sändes på 6an. Den sög verkligen, föredrar hellre E.T
Tur att jag hade Wester att chatta med under hela filmen, haha bus.

Orkar inte berätta om dagen, är faktiskt lite smådeppig nu.
Beror säkert på att jag mår illa och fryser, och tänker på allt Wester sagt till mig..
Men men, skall snart försöka sova. Imorgon blir det poolen med William och mamma
om det är fint väder. ♥ Godnatt.

Frankie J - Daddy's little girl


Bild på mig och mamma när vi drack milkshake förut, mums.
(Mobilbild)


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Guuud!!! Va de va gott!! Mom

2010-07-30 @ 12:34:35

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback