Hihi

DATUM: 2010-07-27 / TID: 01:40:09
">Vardag Kommentarer (0)

Lite om min dag. Blev väckt 09.00 bara för att vedsnubben ringde.
Satte mig vid tv:n därefter och såg gamla Andra Avenyn avsnitt.
Såg väl kanske 10 avsnitt, och helt plötsligt var klockan 15.30, haha :)
Då fixade jag bloggen ett tag och efter det såg jag Andra Avenyn igen. Klockan 17.30
åkte jag med William till simskolan, satt där och glodde, så söta!
Men men, när det var slut åkte vi hem och vad tror ni inte att jag gjorde? Jo, såg 
Andra Avenyn, såklart. Timmarna gick, jag tröttna.. Så jag satte mig vid datan, och
här hänger jag nu och chattar med folk. Skall snart se en film och lugna ner mig.

Lite bilder som jag tagit med min webb. Godnatt, sov sött!

P.W ♥








 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback