Natti natti

DATUM: 2010-07-25 / TID: 00:03:31
">Vardag Kommentarer (2)
Hejsan. Jag sitter här i Robins soffa och tänker dåliga tankar genom deppmusik.
Robin ligger i sin säng och typ halvsover, hmm.. godnatt liksom.
Jag tänker på allt som hänt under det här året, det är inte lite kan jag säga.
Bara en massa onödigt drama, hur orkar man egentligen? Herregud..
Men skall inte göra er deppiga, vill att ni skall må bra. :)
Tråkiga inlägg idag, jag vet. Men jag är inte på humör och mår inte så bra.
Hoppas ni accepterar det. Skall sova snart, men vill bara tacka en först.

Vill tacka dig Mamma, bara för att du är så underbar och gör allt för mig.
Stöttar mig till 150% och förstår allt, som inte många gör.
Har jag sagt till dig att du är en ängel? För de är du verkligen.
Min lilla ängel, mitt stora allt. Jag älskar dig mest ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Tack Felicia, för att jag får vara din mamma och kompis. Jag är stolt över dig. DU ÄR MITT ALLT!



Love You

2010-07-25 @ 15:01:01
Postat av: Felly

Det är väl inget att tacka för? Jag är stolt över dig med! Jag älskar dig mamma!

2010-07-25 @ 16:30:44

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback