mooorning

DATUM: 2010-07-15 / TID: 12:00:30
">Vardag Kommentarer (2)

Godmorgon söjtingar! Kom nyss hem ifrån Vicki. Jeavlar vilket ös vi hade igår, det var nis!
Funderar på vad jag skall hitta på idag, är helt slut och känner att jag behöver vara ensam. Så, det blir
väl bara en slapp dag, antar jag. Men om man heter Felicia Lydahl, kan det ändras snabbt!

Men men, har vart med Vicki ifrån iförrgår till idag. I förrgår gjorde vi inte mycket, hamnade vid
tvn med snask och sådant. Igår dunkade vi musik över hela bro med Vicki och hennes föräldrar, mhh gilla!
Senare under kvällen träffade vi lite vänner till Vicki och kompani. Blev kvar där under kvällen och försökte
få in signal på deras tv, för dom skall precis flytta in där.. Nja, det gick inte så hemskt bra. Tiden gick och
klockan blev 00.00, då stack vi hem och sov!


Dunk dunk! Saknar min ssagisen, loveu!


Kommentarer
Postat av: sagauknow

miss u bebis! måste vara snart igen <3

2010-07-15 @ 13:00:38
URL: http://awig.blogg.se/
Postat av: felly

Saknar dig med älskling! Klart vi skall vara snart igen, loveu !<3

2010-07-15 @ 13:31:16
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback