Maybe it's time to make a change?

DATUM: 2010-07-01 / TID: 21:39:12
">Vardag Kommentarer (0)

Ligger här över och funderar över om jag skall göra en förändring inom mitt hår.
Jag har faktiskt aldrig färgat, slingat eller tonat mitt hår, det trodde ni inte va? Men det är sant.
Mina föräldrar, släkt och vänner har alltid sagt att mitt hår är fint och att jag inte behöver krångla med
färg och sånt. Men nu funderar jag över att kanske tona det, men jag vet inte riktigt om jag vågar.
För om jag ser på alla andra som färgar och har sig, har knappt något hår kvar. Jag har tjockt och naturligt
hår eftersom att jag inte gjort något med det, men ah, har ändå tröttnat lite på min färg. Men nu till
sommaren så brukar det ju vanligtvis bli mycket blondare. Får se hur det blir med det. Men jag behöver
iallfall klippa topparna, för jag vill ha långt hår, eftersom att jag passar i det bäst.

Hmm, tona eller inte?
Såhär ser då mitt hår ut nu.
F ö r l å t  f ö r  s u d d i g  b i l d


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback