Kan inte sluta älska

DATUM: 2010-07-27 / TID: 16:51:38
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan. Sitter här i soffan och tänker lite. Ser på youtubeklipp.
Den här som jag lagt upp nu är ju verkligen störtskön.
Jag själv kan inte sluta garva när jag ser på den. Låter som ett Zoo till slut.
Har förresten snackat med mamma, och det var okej att jag skall pierca mig.
Men jag tänker inte gå dit själv, mamma måste följa med för jag måste ha någon med mig så
jag kan hålla hand och slappna av, haha. Det kommer säkert gå bra.
Men iallfall, skall snart fixa iordning mig lite, skall ju in till stan och kolla på William
när han simmar och träffa Saga ett litet tag. 
Stackarn är ju sjuk och jag måste berätta lite få saker för henne. Snälla Saga, bli frisk! 
                                                                                             
                  Här är klippet! Hejsvejs.              


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback