Jahapp..

DATUM: 2010-07-16 / TID: 00:21:47
">Vardag Kommentarer (0)

Hey, eftermiddagen började bra och slöt lamt som bara den.
Först så låg jag och Maja nere vid Kallis och sola och bada, och kollade in snygga killar såklart.
Var ett par yngre killar som glodde och log mot oss hela tiden, shiet vad jag störde mig på dem!
Efter ett tag blev det för varmt och klockan var redan efter 17.30, då vi drog därifrån.
Gick hem till Maja och hämtade Chanel ( Hennes hund ). Sen gick vi ner och badade henne vid Kallis,
hon gillade det inte! Försökte simma in till kanten gång på gång, sååå söt!

Sen drog vi hem till Maja igen och fixade iordning oss. Sen så gick vi till Donken och köpte glass,
efter det gick vi runt i timmar och letade efter folk, vi lyckades dock inte! Sååå tråkigt vi har haft det,
aja, bättre lycka nästa gång. Nu ligger jag här och har snart ätit upp mina makaroner.
Hann ju inte äta förut, så jag äter nu istället, grymt hungrig! Mums så gott.
Aja, blir väl film nu antar jag, orkar inget annat.
Puss, kram och k ä r l e k till er! / Love Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback