Jag är tillbaka!

DATUM: 2010-07-22 / TID: 22:33:42
">Vardag Kommentarer (0)

Tjena snyggingar! Jag tröttna på Fårö och allting var inte som det skulle.
Såå, mamma och co hämtade mig ikväll. Så underbara, åkte hela vägen ut till Fårö för att hämta mig,
gud vad jag älskar er. Ni kanske vill veta vad jag har gjort under dessa varma, långa dagar ?

Söndag - Åkte ut till Fårö med pappa och alla. Tog kvällsdopp i Ekeviken och bara tog det lugnt.

Måndag 
- Stekte på Sudersand på förmiddagen. På eftermiddagen så åkte jag till Ekevikens camping och
träffade farmor och farfar, jag sov över där också.

Tisdag - Stranden hela dagen, blev kvar hos farmor och farfar i deras husvagn den natten igen. 

Onsdag - Min faster Nanny, och min kusin Kevin kom ut till Fårö. Vi gick ner till Ekeviken där vi mötte pappa 
och syskonen. Senare kom gammelmormor och gammelmorfar till oss på stranden också. På kvällen tog jag
ett kvällsdopp i hamnen med Nanny, mmh skönt! Senare så gick jag hem till våran stuga och sov där.

Torsdag - Sudersand hela dagen med pappa, Malla och syskonen. Senare hämtade mamma, Benny och William mig. 

Låter inte så hemskt kul va? Mja, det dög kan jag säga. Men man tröttnar fort.. faktiskt. Har tyvärr inga bilder :( som jag alltid brukar ha, men jag har bara inte haft orken att fota. Har inte mått så hemskt bra förstår ni. Men det blev bättre nu när jag kom hem. Ja, finns inte så mycket mer att säga. Sitter och ser på gamla Andra Avenyn avsnitt nu, senare skall jag packa upp och bara ta det lugnt. Men jag hör av mig senare :)

  En bild på mig och bääästavän ifrån förra veckan. 


 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback