Inlägg till Saga

DATUM: 2010-07-16 / TID: 16:34:46
">Vardag Kommentarer (0)

Saga, jag vet att du har det svårt nu. Men säg inte till mig att du inte orkar, för det gör du. De orden får mig att bli sjukt orolig. Jag lovar dig att jag skall hjälpa dig ur detta, jag vill och ska stötta dig till 100%, okey? Inget svin skall få trycka ner dig till bottnen, du är snart där men jag skall lyfta upp dig. Skall ge all min kraft till dig bvn. Allt som hänt nu i ditt liv, är inte lätt. Jag själv vet att det är det jobbigaste man kan gå igenom. Men efter tiden så lär man sig att det kanske var bäst så, och du måste veta. Det finns fler, och det finns alltid någon bättre. Det här var inte det sista för dig, det har precis börjat, och nu är det bara att fortsätta hoppas på bättre tider. Du vet, efter regn kommer solen, och efter det här mörka skall du se att ögat snart ser ljusnare tider igen. Gå inte och grubbla över dethär i evigheter, det tar alldeles för mycket energi. Och du vet själv att du är stark, eller hur? Det är inte första gången detta händer, och det är inte sista heller. Saga, jag kämpar med dig till slutet. Om du är ledsen, så blir jag också ledsen, om du är glad är jag. Du kommer fixa dethär, med eller utan honom. Älskar dig, älskar oss.



 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback