HERREGUD VAD SOLBRÄNNAN SVIDER!!

DATUM: 2010-07-03 / TID: 15:32:38
">Vardag Kommentarer (0)

Har vart på Slite strand ifrån 10.00 till 14.30.
Ni kan tänka er hur bränd jag är nu, solkräm existerar inte i mitt liv nej, brukar
oftast inte använda solkräm, för det hjälper inte på mig. Men nu har jag värsta vita randen i hårfästet och
resten är rött, ser faktiskt ut som en tomat, väldigt snyggt. Eller inte, haha!
Sen så är min mage brun + lite röd och bena är överdrivet röda, svider som fasiken. Och ryggen är brun och
kanske lite röd, hehe! Men dagen idag har vart underbar! Det var bara jag och mamma som tog en
liten mamma och dotter dag, otroligt mysigt. Vattnet var riktigt skönt också, kände mig som en drottning
i havet.

Nu skall jag packa min stora resväska till imorgon! Skall ju till Öland imorgon
med Mindie, Johannes, Oliver, Pappa och Malla, det skall bli grymt kul. Kommer hem på Torsdag eller Fredag,
kommer inte ihåg, men jag bloggar ikväll och i morgon, Sen får ni vänta tills jag kommer hem, det klarar ni
såklart.

Hör av mig senare ikväll. POK!

Sommarpojkarna - Hångla i sanden ( Grrrh )





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback