Hemma

DATUM: 2010-07-29 / TID: 11:19:21
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan, är hemma efter en rolig barnvaktsstund.
Igår så började det såklart spöregna och åska så jag, Amadeus och Abbe
spelade Diamanten, gick kanske inte så bra eftersom att vi hade en tärning som
gick upp till nummer 12. Men jag vann med 14 000 kronor medan Abbe och Amadeus
inte hade några pengar alls. Efter spelandet satte jag igång musik och dunkade över
hela huset så alla blev arga på mig, hehe. Så jag gick upp till Amadeus och Alexander och
kollade när dom spelade wow, geeeks. Så jag gick ner till Amanda och Abbe istället och
softa lite. Tiden gick och klockan blev 22.00, då bestämde jag att alla skulle stänga av datorerna.
Istället så satt vi på en film som heter Ace Ventura. När den var slut sov i stort sätt alla fyra ungar.
Så jag såg lite tv, tog en kopp kaffe och bara myste ner mig i soffan. Mådde inte så hemskt bra igår,
yrade runt, svimmade, hade ont i magen och mådde riktigt dåligt. Klockan närmade sig 00.00, då
gick jag upp och la mig i sängen och smsade med folk. 
 
Fick 300 kronor också, inte att jag ville ha pengar men det var väl omtänksamt.
Nu skall jag bara ta det lugnt, se på Andra Avenyn med William, haha. Hörs sen.
                                                                                                       Pussen

 
 En gammal bild.
Alexander, Amanda, Felicia, William & Abbe


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback