Hejdå Gotland.. Tjäääääna Öland

DATUM: 2010-07-04 / TID: 12:49:19
">Vardag Kommentarer (0)

Shululu .. host -.-'
Jag är såååå trött på solbränna som svider, pallar serriöst inte.
Och när jag inte är i skuggan så svider det dubbelt så mycket, inte okej!

Men iallfall, nu har vi allesammans här inne i stan packat klart och är snart redo
inför att åka ner till båten, det skall bi kul dock att det är lilla båten vi skall åka, och det suger ju.
Tur att båtresan bara tar runt omkring 2 timmar, så det är ganska lugnt. Har ju musik och mina syskon
vid mig, då brukar tiden gå snabbt, hihi.
Har ju inte data eller något mer mig till Öland och jag kommer hem på Torsdag natt, och då är jag nog
ganska slut. Men på Fredag morgon skall jag blogga såklart.

Nu blir det att fixa sig lite, sen så skall jag kila.
Ha det bra allesammans! Bränn er inte.. det gör ont!
Puss och en bigbigbig KRAM :).


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback