Hej jag är rastlös

DATUM: 2010-07-24 / TID: 12:44:14
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon. Skulle egentligen umgås med Vickan idag. Men jag har konstigt nog
inte hört av mig till henne och hon har inte hört av sig till mig, så det blir inget med det idag.
Har legat och sett på Linas Kvällsdagbok nu på förmiddagen, den är suverän! Rekommenderar den stort!
Om ungefär 4 timmar skall jag och familjen till Lilla Elefanten och käka pizza, jag menar..
det är lååång tid kvar, och vad skall jag göra under dessa timmar liksom? Vädret idag, är inte skoj!
Bara en massa gråa moln och regn, inte okej! Så jag kan inte gå ut..
Har liksom inte bra fantasi heller så kan inte komma på något att göra. Behöver inte fixa något heller,
och de folk jag känner för att umgås med är antingen upptagna eller sjuka, mhh roligt! Eller inte.

Kan ju ligga inne och leka i photoshop och lyssna på musik. Och deppa över att sommarlovet
snart är slut. Så kan lika bra dra ut på tiden att ligga här i sängen och inte göra ett piss,
för snart är jag tvungen att sitta i skolbänken och plugga arslet av mig, blääää :(!
Aja, sånt är livet. Tillbaka till musiken! Ciiaooo :D

Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback