Goooodnattis

DATUM: 2010-07-17 / TID: 00:39:06
">Vardag Kommentarer (2)

Tjeenare! Ligger här i sängen och lyyysnar på Saga när hon snackar med Filip! En random ifrån sthlm.
Har flummat som faen! Tack vare att någon speciell person vid namn Saga, berättat ROLIGA saker!
HAHA! Aj typ dör när jag tänker på det, men förlåt.. har lovat att inte berätta något, håller det jag lovar.

Men iallafall, idag så har jag och mamma varit på Slite strand! Fiiifan vad varmt, kunde knappt andas
och man kunde knappt bada, seriöst :o. Döda fiskar överallt, fan läskigt. Och i strandkanten låg det
bara död fisk, euuw. Det var till och med en tjej som hade sommarjobb att plocka upp all fisk, HAHA!
Men men, stannade inte så länge där, utan vi drog hem efter några timmar. Då storstäda jag rummet,
och kollade på Avatar, mhh roligt. Efter någon timme kom bääästavän hit, tjiiho! Har väla bara flummat,
och det skall vi fortsätta med nu! Eller hur Saga ;) ♥

GOOOOODNATT, KUKIS


Kommentarer
Postat av: sagauknow

HAHA, inget att dölja längre :$

haha jävla hund :o miss u snoppunge! <33333333

2010-07-17 @ 16:13:12
URL: http://awig.blogg.se/
Postat av: felly

HAHA! Satan vad roligt, taha x) SAKNAR DIG MED ÄLSKLING ! <33333333

2010-07-17 @ 16:31:57

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback