Godmorgon

DATUM: 2010-07-01 / TID: 11:07:22
">Vardag Kommentarer (0)

Igårkväll var jag ju med Robin, Fick höra en massa secret stuff ;) Höhhö.
Vi var iallafall hemma hos han en stund och snackade om allt, sen så cyklade vi till
Alléskolan och snurrade i sånna här snurrgungor + att vi filma varann. Man ser ju helt
sjuk ut! Efter det var vi flumm kan jag bara säga. Robin, do you remember "Negaaar-balle", taha.

Idag skall jag vara med Robin, igen. Vet inte riktigt vad vi skall göra, flumma antagligen.
Sen ikväll kanske vi skall på bio, får se hur vi gör.
Annars så skall jag hem till Väskinde ikväll och börja packa inför Söndag.

Au. Hör av mig senare! Pussshaayy.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback