ffelicia är nu piercad!

DATUM: 2010-07-31 / TID: 10:36:46
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon, som ni läste så är nu piercad i naveln.
Saga tyckte att jag skulle ha en ljusgrön piercing, så det blev ljusgrön.
Trodde faktiskt att det inte skulle göra så ont, men det gjorde det verkligen :O
Precis när nålen gick in gjorde det ont, sen så var smärtan borta. Men nu kan jag säga er
att jag har fruktansvärt ont! Kan inte böja mig och kan inte ligga på mage, får inte heller
bada på 3 veckor, hur nu det skall gå till. Men lagom mycket snack om det.
Nu sitter jag i min säng med en sovande Saga bredvid. Råka nämligen lägga mig på magen,
så jag vaknade fort som tusan, så kände för att blogga eftersom att jag inte haft tid att blogga
sen i förrgår. Har ju varit med Saga och vi har haft fullt upp med annat, för en gångs skull.

Idag så är Saga här hos mig, skjutsar hem henne senare på eftermiddagen.
Bara för att senare jag skall vara med Freja och Fannie, mina pussgurkor ♥
Yes, det var väl allt jag hade att säga just nu, punkt slut. Hejsvejs

Lite bilder

Navelpiercing

Us against the world

Puss på dig min sköna böna! :D


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback