Fårö imorgon, tjiiihooo!

DATUM: 2010-07-18 / TID: 00:57:54
">Vardag Kommentarer (0)

Vilken film tror ni att jag såg? Om inte Fjorton Suger, jag tröttnar aldrig!
Fick till och med Felix att se den samtidigt som mig, så han borde ha sett klart den nu ;)
Tänkte egentligen packa min stora väska inför att åka till Fårö imorgon, men jag pallar inte.
Tar det imorgon bitti, tänker faktiskt ställa alarmet på 09.00, för att hinna allting innan jag drar!
Det skall faktiskt bli skönt att tagga ut till Fårö, det är trots allt mitt favorit ställe, jippie.
Åker med Farmor och Farfar till Sudersand och campar några dagar i deras nya husvagn. Sen så
drar jag till våran stuga som ligger vid Ekeviken, nice!

Nu skall jag iallfall chatta lite med folk, kolla några sidor på nääätet, sen skall jag sova.
Gött gött och åter gött. Hoppas alla får en trevlig natt. Godnatt :cool:

En liten bild på mig ifrån när jag och Maja var vid Kallis för någon dag sen.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback