Så grymt trött!

DATUM: 2010-07-02 / TID: 01:12:10
">Vardag Kommentarer (0)

Det här har vart en lång dag.
Började med att jag vaknade och åt frukost, fixade iordning mig och slappade.
Sen så skulle jag cykla till Robin, fy vad det gjorde ont i ryggen! Men än sen.
När jag var vid Rusta så kom det en idiot på cykel, vet inte vem jäveln var. Men han såg mig
och ba oojjdå! Sen så cyklade han in i mig så jag tvärstanna och halvt ramla av cykeln. Sen
så drog han som om inget hade hänt, och han var typ 35, i d i o o o o o t.
När jag väl var vid Robin så åkte vi till Snäck och badade, grymt varmt i vattnet. Men Robin
och Rebecca fick livrädda mig, för jag tappa andan flera gånger bara för att min rygg gjorde så ont.
Kändes som om jag fick några hugg i ryggen, så jag tappade andan, fail.
Men i vilket fall som helst så badade vi och stekte i solen. Sen så åkte vi hem och dunkade musik,
sen så var det dags för mat. Efter maten chillade vi med att njuta utav färsk annanas och vattenmelon,
det var mumsigt skall ni veta! Klockan gick sakta och kommer knappt ihåg vad vi gjorde, musik tror jag.
Sen så åkte jag iallfall hem till pappa och packade ihop alla mina saker, sen så kom mamma och Willie
och hämtade mig. När jag väl var hemma så kastade jag mig i sängen direkt, nu orkar jag inte
röra på mig mer. Men jag måste ju iväg på toa och borsta gaddarna, palalalalalla.

Imorgon skall jag till Snäckhagen med familjen. Så mysigt där!
Pool, Lekplats + studsmatta, restaurang och café, det gillar jag! Det är de som ger jöööh.
Skall nog försöka sova nu, har gått igenom mycket ikväll som gjort mig ledsen.
Så behöver sova bort den här dagen, sen så hoppas jag på att vakna upp och må bra!
Godnatt finisar, kramiiiizar.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback