Det här kommer bli ett låååångt inlägg

DATUM: 2010-07-09 / TID: 16:15:33
">Vardag Kommentarer (0)

Nu är man hemma, vilket är skönt! Visst saknar man Öland lite, men ändå.
Allting har vart hyffsat bra och varmt. De jag har gjort är att kolla in snyggingar, som jag
då brukar kalla "ögongodis", har hittat en del faktiskt, som killen i affärn, grrh.
Var också på Ölands djurpark i två dagar, kollade på söta djur, åkte karuseller och det mesta utav tiden
gick till vattenlandet, eftersom att det var så varmt. Vi var också runt lite på ön och kollade på platser,
som Långe Jan ( en fyr i slutet utav Öland ), Borgholm slott och Sollidens slott ( Kungens slott ) och
var på en utav Sveriges största strand, Böda strand. Gudomligt fin var den.

Har runt 300 bilder ifrån resan, men det orkar man inte se på, så lägger upp dom finaste.


Campingens plastbrygga, grym!

Malla och pappa, första kvällen på Öland.

Djurparkens Entré

Mindie och Johannes på uuhmm..? kommer inte ihåg vad den heter.
Men den gillar att slicka på ens armar, iallfall på Mallas, haha!

Gulligaste fågeln! Jag börja klappa den, och sen fick jag inte sluta utav den.
När jag slöt så började den småmorra, sååå gullig!

Mindie och hennes bästavän

En fågel, minns inte vad den heter .. Det är iallfall ingen struts! Som jag först trodde.

Mina sötnosar

Lemurer

Tiger, raaaawh! Söt va?

Tvättbjörn

Mindie i gapet ;)

Björnar som minsann gillar att visa upp sig.

Surikat.

Den här apan tog blad ur min hand och stoppa in i munnen.
Han tog bladen ur min hand så lugnt och snällt, aww saknar den!

Johannes blir typ uppäten?

Oliver åkte den här bilen minst 20 gånger.

Piratlandet

Min söta Oliver!

Borgholm slott

"Mamma, laag kajn iintee! Upp, uppp!" - Det är Olivers ord.
Han kan inte gå, enligt honom, så han vill alltid upp i ens famn, Så ibland
så lägger han sig ner och skriker.. bara för att han inte får som han vill.

Sollidens slott ( Där kungafamiljen brukar vara på sommaren )

Sollidens slott

Johannes och Mindie i Sollidens natur.. vadå trötta?

My heart belongs to you.

Pappa som grillar köööörv.

Jag och min älskade lillasyster

Oliver käkar glass på IKEA.

Mindie och Johannes gillar också IKEA´s glass.

På båtresan hem träffade jag också min favorit, Kendra!
Vi snackade en massa och tog flummkort, I LOVE U!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback