" Det är så synd att du är så söt "

DATUM: 2010-07-31 / TID: 21:24:27
">Vardag Kommentarer (0)

Fråga mig inte om rubriken, bara kände för det.
Förut så var jag ju med Freja och Fannie. När jag kom dit så sa dom att dom hade
en överaskning till mig uppe vid skolan. Så vi gick dit och vem var inte där om inte
Daniel och Rasmus, höhö. Så vi var med dom ett tag och flummade runt på skolan.
Efter ett tag drog dom hem och då var det bara jag, Freja och Fannie kvar. Har för det
mesta flummat runt, som alltid. Älskar er! ♥

Sitter här i soffan och äter popcorn och ser på Den gröna milen.
Det största problemet just nu är att jag saknar Saga, oerhört mycket!
saknar Saknar SAKNAR dig, BÄSTAVÄN! Som tur är så kanske jag träffar henne imorgon
igen. Skall nämligen kanske med ut till Fårö med henne och hennes familj, skojskoj.

Nu skall jag återgå till filmen och popcornen, mumsi! Hejsvejjs. :D


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback