Borta bra men hemma bäst

DATUM: 2010-07-25 / TID: 15:56:29
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsvejs :D!
Kom nyss hem ifrån Robin och kompani. Har faktiskt inte gjort så hemskt mycket,
eftersom att vädret påvärkat oss så att man varit extra trött.
Har i stort sett bara lyssnat på musik, slappat, snackat och sovit. Sen var vi förbi Willys
förut och köpte energidrycker, men det var ju inte en så stor grej, förutom att det var gott ;)

Blev egentligen bjuden utav Robins familj att gå på Brazil Jack ikväll, men för det första
så tycker jag inte om den cirkusen så värst, tycker att dom gör samma saker och är överdrivet tråkiga.
Och för det andra skall vi grilla här hemma, och det är det godaste som finns.
Tror det blir grillad kyckling, grillade grönsaker, halloumi och färsk potatis = :love:
Så hoppar nog över cirkusen och har en rejäl hemmakväll istället, det kan behövas.


Enur feat. Natasja - Calabria 2007






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback