-

DATUM: 2010-07-29 / TID: 16:14:36
">Vardag Kommentarer (0)

Trodde du fanns där, trodde du brydde dig, trodde du var min vän.
Jag hade visst fel. Det är inte jag som glider ifrån, det är du.
Jag tycker inte synd om mig själv nu på något sätt, men jag tänker inte bli behandlad såhär.
Miljarders stjärnor tittade ner på oss. Vårat band var så starkt, starkast utav dom alla.
 Jag var solen, du var jorden. Jag älskade dig så mycket, fanns alltid där.
Nu är det borta, jag vill inte ha detsåhär. Du anar inte hur mycket jag såg upp till dig,
du kommer aldrig förstå att du var en utav mina bästavänner. Du var min värld, mitt allt.
Nu kan du glömma mig, glöm oss, glöm våran framtid, glöm våra ord, glöm allt.
Jag älskade dig så mycket, så mycket att du aldrig kommer förstå.
Tackförmig, jag älskar dig.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback