DATUM: 2010-02-23 / TID: 14:56:56
">Vardag Kommentarer (0)

    


 Felly <3 Jossan

Vart ska man börja? Alla minnen med dig.. gusch dom är många.
Första gången vi skulle va så skulle du och Robin möta mig
utanför expert. Herregud vad jag var nervös !
Men det ordnade såklart sig, vi gick till Max och redan när
vi stog i kön så började vi asgarva.
Jag gick och satte mig i ett hörn medans du och Robin stog i kön.
Efter en stund kom du och satte dig bredvid mig.
Satt och snacka om allt möjligt, sen så skulle Robin ha
en äppelkaka så medans han stog i kön så snacka vi om allt möjligt.
När han kom tillbaks så brännde han sig på äppelkakan,
och fysatan va vi garva. Typ dog av garv, HAHA.

I somras så tappa vi kontakten, förstår fortfarande inte
hur jag kunde leva utan dig då, en fråga man aldrig kommer få svar på.
För 3 månader sen så fick vi kontakt igen, OTROLIGT TACKSAM FÖR DE !
vi bestämmde att vi skulle ses någondag.
Redan den tredje gången så sov vi över.

Josefin, varje steg du tar ska jag finnas där för dig och stötta dig.
Varje dag, timme, minut och sekund med dig är BÄST.
Du är min andra halva och du är min inre kraft.

Älskar dig så oerhört mycket min fina Josefin.
Du och jag tills livet tar sitt slut.

Förresten, längtar till helgen bejbie !
Då blir det en massa flumm




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback