Orkar inte

DATUM: 2010-02-16 / TID: 19:58:38
">Vardag Kommentarer (1)

Hej.
Usch.. orkar verkligen inte mer. Varje gång jag ser dig så kämpar jag för att inte bry mig, kämpa för att inte se dig, kämpa för att glömma dig. Men hur bra går det? inte ett dugg bra. Nu får jag fan ta mig i kragen och visa att jag klarar mig bra utan dig, du är inte värd mina tårar som jag nu fäller på min kind. Du är inte värd all energi jag lägger ner på att bara glömma allt som hänt. Jag ger snart upp och faller ner på knä och kryper tillbaka till de mörker jag förr levt i. Kanske kommer kunna bygga upp livet på nytt men de är knappast troligt. Alla påstår och tror att jag mår så himla bra.. men saken är den att jag inte mår bra, försöker se ut att må bra för att jag inte vill ha er hjälp. Vill inte utsätta er för de. Utan tack för allt ni gjort för mig, stöttat mig i alla lägen och finns alltid där för mig när jag behöver det som mest. Jag älskar verkligen er, allihop. Kramar ifrån eran
felicia kristina lydahl


vet att den ser förjävligt ut..
men de är så jag ser ut när jag mår dåligt.

Lyssna på låten





Kommentarer
Postat av: Syste-jj

Jag finns alltid gumman , vill du snacka ? <3

2010-02-16 @ 20:03:21
URL: http://sssab.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback