trött? JA !

DATUM: 2010-02-17 / TID: 22:45:57
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan svejsan !
Mår inte så värst bra men ska iallafall blogga, såklart.
Skolan idag har väl vart überrolig, faktiskt. Jag och kendra
sprang i korridoren till en lektion.. men vi märkte inte att våra
stövlar gav svarta spår i hela korridoren så läraren sa till oss så
vi fick sudda bort allt ! HAHA. Älskar dig Kendra.
Försökte snacka om klassfesten som vi ska ha på fredag men de
gick knappast bra. Alla klagade och benjamin skulle bara komma om
alla tjejer gick nakna. In your dreams gubben lilla. Ah det vi kom fram till
Var att vi skulle ses utanför torgkassen runt 19.00 på fredag, tummen upp på det.

Eftermiddagen tillbringade jag med min älskade bästavän, Saga.
Fysatan va vi hade kul, gick och flummade om avgasrör på bilar. Dom kan ju
va korta, tjocka, krokiga, långa, breda, HAHA!

Och nu sitter jag här och deppar.. mycket som händer nu och jag blir så himla trött
på folk som tror att dom kan säga vad som helst utan att såra en. Ord kan såra en
människa otroligt mycket men de förstår såklart inte en del folk.

Nejj jag orkar bara inte med dumt folk ! usch och fy.. felly dissar dumt folk, och hissar
alla mina älskade vänner som alltid finns där för mig när jag verkligen behöver det.

I morgon ska jag kanske va med min fru, victoria ! Det blir väl prat om allt som har
hänt på sista tiden, och en del flumm. LÄNGTAR

Men nu är jag otroligt trött och behöver faktiskt min sömn.
slänger in en bild på mig och Saga som vi tog idag,
G O D N A T T


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback