Till min bästfriend, Saga

DATUM: 2010-02-14 / TID: 17:22:14
">Vardag Kommentarer (0)


älskade saga, vad skulle jag göra utan dig. Jag letade så länge efter en person som skulle finnas för mig ialla lägen och stå ut med mig. Med tiden så träffade jag dig och mina drömmar gick i uppfyllelse. Felly fick en ängel ifrån ovan som även har sitt namn Saga Viktoria Ivarsson Westergren, den bääääästa personen i världen.
Tänk allting vi gjort i våra dagar bästus, flumm, skatt, tårar, bråk ! Men än så länge håller vi ihop och kommer alltid att göra. Vi är precis som sol och jord. Utan solen klarar sig inte jorden, och utan jorden så finns förfan inte solen, ett band som aldrig får brytas för då förstörs allt.

Det har gått runt omkring ett år nu och guuuuusch vad vi har haft det skoj. Allt med dig är så underbart korvnisshee och jag är så jedrans stolt över dig ska du veta. Stolt över att just jag har dig som min egna bästavän oxå ! För jag är helt säker på att jag har den bästa bästavännen i hela världen, såklart !

En sak ska du veta gums, jag lämnar dig aldrig igen, som en gång hände. Under den tiden så pallade jag inte ett piss ! va depp hela tiden och kunde knapp klara av att stå på benen. Som tur var så hittade vi tillbaks och pratade igenom saker som hänt, TACK FÖR ATT DE FIXADE SIG !

Bästavän, fru, korvnisshe, kokosnishe, duvvskit och twinnie. Jag älskar dig mestmestmest !

Felicia kristina 'skatbo lydahl <3 Saga Viktoria 'duvskit ivarsson westergren
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback