ONT !

DATUM: 2010-02-25 / TID: 22:59:35
">Vardag Kommentarer (0)

Guuuud vad jag har ont i halsen. Känns som att jag svalt en såg eller något.

Idag har skolan bara varit jobbig, fast det sköna var att vi börja 10.10.
Redovisade Ivanhoe eller också Ivan's Hoe. De gick väl ganska bra, skönt att
ha den tunga bördan borta ifrån hjärtat. Hatade den uppgiften ! Nu ska vi börja med kärlekstema och
de kommer bli riktigt kul tycker jag. Kärlek är det bästa som finns, var förälskad i en person, pirrade i
hela kroppen när jag såg honom och blev typ överlycklig. Hela världen lyste upp liksom. Ahja shitthesame, nu är den tiden över. Miss him ;(

Men iaf, fick mina älskade tights och skor idag. Tjusigt värre blev det såklart. Ska ha på mig det i morgon i skolan hade jag tänkt, kommer kanske frysa en aning men de bryr jag mig inte om, väldigt värt.

I morgon efter plugget så ska jag möta Josefin någonstans, saknar henne ! Sen så ska vi hem till dom och bara ha myskväll med deras familj. Se film, god mat, godis, och bara ha allmänt mysigt. Älskar myyyspys !

Måste hoppa in i duschen nu och dricka te eller något, står inte ut med smärtan i halsen. Obehagligt ju.

Godnatt sov gott. PUSSEN


Love Hurts


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback