Hoppas allt blir bra..

DATUM: 2010-02-18 / TID: 20:28:26
">Vardag Kommentarer (0)


Felly, kendris och becca på bild !

Go' kväll.

Sitter nu och skriver ut mina papper på ivanhoe, kommer inte gå så himla bra på redovisningen men ska göra det bästa jag kan.

Kendra va sjuk i dag eller hon är sjuk så de blir ingen klassfest i morgon.. fett ledsen jag är över det. Hade faktiskt sett fram emot det. Men aja, vi flyttar fram det såklart.

I eftermiddags var jag på BUP vid min älskade teraput Maria, guuuusch va skönt det va att få prata ut om alla problem jag bär på !

Efter BUP så hämtade Victoria och Lena upp mig, såå snälla ! Vi for hem till bro och flummade lite.
Victoria skulle säga '' ajjj ! kramp i magen '' men de blev '' ahhjjjs kampp i mag'n '' satan va jag garva. Men iaf, vi åt potatismos och köttbullar , köttbulletävling hade jag. De va också roligt, så är grymt mätt !

I morgon ska jag iväg på morgonen så börjar runt 10.00, riktigt skönt iallafall. Missar ett prov men får flytta fram det till måndag.

I morgon så ska jag va med Robin lekander. Vet inte vad vi hittar på, men något kommer vi busungar alltid på.
Kanske drar en sväng på stan eller drar hem, vet inte vad vi känner för då.

aja ! slänger in ett inlägg senare. Puss och Kram


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback