Go'kväll

DATUM: 2010-02-23 / TID: 23:06:43
">Vardag Kommentarer (0)

Hellumjaau

Jag kan erkänna att jag är överdrivet pigg och flummig nu ! Har kommit på att jag älskar min nya tapet så otrolig mycket, så vill bara pussa och kram den. Som ni ser på bilden, HOST.

Idag så har jag sovit till klockan 12.00, efter det så pluggade jag, riktigt bra gick det. Men va lite seg med matten som vanligt så tänker jobba några tal nu snart. Efter allt pluggande så städade jag mitt rum. De va faktiskt väldigt roligt, och stolt är jag också. Jag tappade inte ut allt vatten på golvet när jag skurade som jag vanligtvis brukar göra, så applåder till mig.

I morgon är det skoooola och då ska jag redovisa min klassiker bok, Ivanhoe. Det kommer inte gå så himla bra men om jag får ett G då blir jag nöjd.

Jag är påå så bra humör ikväll, vill ni veta varför ? jooo ! Bara för att jag får min månadspeng på torsdag och då ska jag köpa något nytt plagg och det bästa är att jag ska sova hos Lekanderfolket på fredag.. den tredje helgen i sträck ! My new favorite home. Snälla snälla snälla , kan det inte vara fredag nu. F E L L Y  L Ä N G T A R.

Men nu får jag stänga av den här fina datan och plugga tills jag somnar.

Natti natti


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback